Interesse in onze school ?

U bent u altijd welkom voor een rondleiding door onze lagere school en/of kleuterschool. Wij geven u ook graag een woordje uitleg over onze visie en werking.
Graag vooraf even een afspraak maken (03 484 30 87).

Indien u uw zoon en/of dochter wenst in te schrijven, neemt u ook best contact op met de directeur of het secretariaat van de school voor een afspraak
(03 484 30 87). Gelieve de Kids ID of isi+kaart mee te brengen.

Je kleuter kan tussen 2,5 en 3 jaar op een van de volgende 7 instapdata naar de kleuterschool:

• De 1ste schooldag na elke schoolvakantie:  na de zomer-, herfst-, kerst-, krokus- en paasvakantie
  • De 1ste schooldag van februari
  • De 1ste schooldag na Hemelvaartsdag

Wordt je kind 2,5 jaar op een instapdatum, dan mag het al vanaf die dag naar school.

Op onze website vindt u meer uitleg over de werking van onze kleuterschool. Ook de kijkmomentjes vindt u daar terug.

Via onderstaande link kan je berekenen vanaf wanneer je kleuter mag instappen in de kleuterschool:

Nieuwsflits

Wil je graag een bezoekje brengen aan onze school. Dat kan!
Kom langs of maak een afspraak bij de directie.

Schooljaar 2023-2024

Facultatieve verlofdagen: